ПОЛОЖЕННЯ ПРО РМО

1. ЗАГАЛЬНІ ПОНЯТТЯ

Районне методичне об'єднання (РМО) вчителів інформатики - це група педагогів, яка забезпечує організацію методичної роботи з педагогічними кадрами.
Методична робота - це постійна колективна та індивідуальна діяльність вчителя щодо підвищення своєї науково-теоретичної та методичної підготовки, а також професійної майстерності.
Районне методичне об'єднання вчителів інформатики у своїй діяльності керується законами України про
освіту, нормативними документами МОНУ, Департаменту освіти і науки Чернівецької облдержадміністрації, ІППОЧО, відділу освіти Заставнівської райдержадміністрації.



2. ОСНОВНІ НАПРЯМКИ РОБОТИ

2.1. Забезпечення державних вимог щодо рівня навчальних досягнень учнів.
2.2. Сприяння національно-культурному відродженню.
2.3. Підвищення професійної компетентності вчителів інформатики.
2.4. Підвищення загальнокультурного рівня педагогічних працівників.
2.5. Забезпечення диференційованого підходу до навчання.
2.6. Удосконалення науково-методичного забезпечення навчально-виховного процесу.
2.7. Організація позакласної роботи з обдарованими учнями.
2.8. Вчасна курсова перепідготовка.



3. ЗАВДАННЯ РМО ВЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ

3.1. Ознайомлення з нормативною документацією з питань інформатизації, викладання курсу інформатики.
3.2. Забезпечення професійного, культурного та творчого зростання вчителя.
3.3. Вивчення нового змісту, технологій та методів педагогічної діяльності з предмету.
3.4. Розробка єдиних вимог щодо оцінювання навчальних досягнень учнів з інформатики.
3.5. Вивчення та аналіз стану викладання інформатики в ЗНЗ району.
3.6. Організація роботи зі здібними та обдарованими учнями, проведення олімпіад, конкурсів.
3.7. Узагальнення та впровадження передового педагогічного досвіду вчителів.
3.8. Організація відкритих уроків, позакласних заходів.
3.9. Організація роботи з молодими спеціалістами.



4. ФОРМИ РОБОТИ З ПЕДКАДРАМИ

4.1. Групові: засідання РМО, творчі групи, семінар-практикум, методична конференція.
4.2. Диференційовані: творчі лабораторії, школа молодого вчителя.
4.3. Індивідуальні: консультації, співбесіди.



5. ДОКУМЕНТАЦІЯ ТА ЗВІТНІСТЬ

5.1. Положення про РМО вчителів інформатики.
5.2. План роботи РМО на поточний навчальний рік.
5.3. Банк даних вчителів інформатики.
5.4. Протоколи засідань РМО.
5.5. План роботи з молодими спеціалістами.
5.6. Фонд методичних розробок вчителів інформатики.
5.7. Каталог та банк ППЗ, які використовуються в навчальних закладах.
5.8. Матеріали районних олімпіад.
5.9. Аналіз діяльності РМО.



6. ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ТА ФОРМИ РОБОТИ

6.1. Аналіз роботи РМО за попередній навчальний рік.
6.2. Графік і тематика засідань районного методичного об'єднання.
6.3. Організація міжсекційної роботи та самоосвіти вчителів.
6.4. Вивчення, узагальнення та впровадження передового педагогічного досвіду.
6.5. Діагностична діяльність: вивчення рівня професійної компетентності вчителів.
6.6. Робота з вчителями, що атестуються: діагностування рівня професійної майстерності.
6.7. Робота з молодими спеціалістами: консультації з питань методики проведення уроку.
6.8. Заходи щодо вивчення та підвищення рівня навчальних досягнень учнів.
6.9. Позакласна робота: підготовка та проведення олімпіад, конкурсів, предметних тижнів.



7. ОРІЄНТОВНІ ТЕМИ ДЛЯ ОБГОВОРЕННЯ НА ЗАСІДАННЯХ РМО 

7.1. Обов'язковий мінімум змісту освіти з інформатики у загальноосвітній школі.
7.2. Основні складові шкільного курсу інформатики.
7.3. Реалізація особистісно орієнтованої моделі навчання інформатики.
7.4. Пропедевтика елементів інформатики у початковій школі.
7.5. Діагностика рівня компетентності учнів з використанням ІКТ.
7.6. Навчальні проекти й інші види інноваційної діяльності учнів на уроках інформатики.
7.7. Робота зі здібними та обдарованими учнями.
7.8. Розвиток творчого мислення на уроках інформатики.
7.9. Сучасний урок інформатики: форми та методи навчання.
7.10. Діагностика (самодіагностика) професійної компетентності вчителя інформатики.
7.11. Охорона праці. Санітарно-гігієнічні вимоги до уроку інформатики.
7.12. Використання комп'ютерних технологій навчання при викладанні базових дисциплін.
7.13. Організація роботи сучасного комп'ютерного класу.
7.14. Виховна роль шкільного курсу інформатики.
7.15. Авторські програми: технологія їх розробки.
7.16. Психофізіологічні особливості дітей молодшого шкільного віку.
7.17. Структура уроку інформатики в початковій школі.
7.18. Використання методу портфоліо у процесі оцінювання індивідуальних досягнень учнів.

Комментариев нет:

Отправить комментарий