1. ЗАГАЛЬНІ ПОНЯТТЯ
Методична робота - це постійна колективна та індивідуальна діяльність вчителя щодо підвищення своєї науково-теоретичної та методичної підготовки, а також професійної майстерності.
Районне методичне об'єднання вчителів інформатики у своїй діяльності керується законами України про освіту, нормативними документами МОНУ, Департаменту освіти і науки Чернівецької облдержадміністрації, ІППОЧО, відділу освіти Заставнівської райдержадміністрації.
2. ОСНОВНІ НАПРЯМКИ РОБОТИ
2.2. Сприяння національно-культурному відродженню.
2.3. Підвищення професійної компетентності вчителів інформатики.
2.4. Підвищення загальнокультурного рівня педагогічних працівників.
2.5. Забезпечення диференційованого підходу до навчання.
2.6. Удосконалення науково-методичного забезпечення навчально-виховного процесу.
2.7. Організація позакласної роботи з обдарованими учнями.
2.8. Вчасна курсова перепідготовка.
3. ЗАВДАННЯ РМО ВЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ
3.2. Забезпечення професійного, культурного та творчого зростання вчителя.
3.3. Вивчення нового змісту, технологій та методів педагогічної діяльності з предмету.
3.4. Розробка єдиних вимог щодо оцінювання навчальних досягнень учнів з інформатики.
3.5. Вивчення та аналіз стану викладання інформатики в ЗНЗ району.
3.6. Організація роботи зі здібними та обдарованими учнями, проведення олімпіад, конкурсів.
3.7. Узагальнення та впровадження передового педагогічного досвіду вчителів.
3.8. Організація відкритих уроків, позакласних заходів.
3.9. Організація роботи з молодими спеціалістами.
4. ФОРМИ РОБОТИ З ПЕДКАДРАМИ
4.2. Диференційовані: творчі лабораторії, школа молодого вчителя.
4.3. Індивідуальні: консультації, співбесіди.
5. ДОКУМЕНТАЦІЯ ТА ЗВІТНІСТЬ
5.2. План роботи РМО на поточний навчальний рік.
5.3. Банк даних вчителів інформатики.
5.4. Протоколи засідань РМО.
5.5. План роботи з молодими спеціалістами.
5.6. Фонд методичних розробок вчителів інформатики.
5.7. Каталог та банк ППЗ, які використовуються в навчальних закладах.
5.8. Матеріали районних олімпіад.
5.9. Аналіз діяльності РМО.
6. ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ТА ФОРМИ РОБОТИ
6.2. Графік і тематика засідань районного методичного об'єднання.
6.3. Організація міжсекційної роботи та самоосвіти вчителів.
6.4. Вивчення, узагальнення та впровадження передового педагогічного досвіду.
6.5. Діагностична діяльність: вивчення рівня професійної компетентності вчителів.
6.6. Робота з вчителями, що атестуються: діагностування рівня професійної майстерності.
6.7. Робота з молодими спеціалістами: консультації з питань методики проведення уроку.
6.8. Заходи щодо вивчення та підвищення рівня навчальних досягнень учнів.
6.9. Позакласна робота: підготовка та проведення олімпіад, конкурсів, предметних тижнів.
7. ОРІЄНТОВНІ ТЕМИ ДЛЯ ОБГОВОРЕННЯ НА ЗАСІДАННЯХ РМО
7.2. Основні складові шкільного курсу інформатики.
7.3. Реалізація особистісно орієнтованої моделі навчання інформатики.
7.4. Пропедевтика елементів інформатики у початковій школі.
7.5. Діагностика рівня компетентності учнів з використанням ІКТ.
7.6. Навчальні проекти й інші види інноваційної діяльності учнів на уроках інформатики.
7.7. Робота зі здібними та обдарованими учнями.
7.8. Розвиток творчого мислення на уроках інформатики.
7.9. Сучасний урок інформатики: форми та методи навчання.
7.10. Діагностика (самодіагностика) професійної компетентності вчителя інформатики.
7.11. Охорона праці. Санітарно-гігієнічні вимоги до уроку інформатики.
7.12. Використання комп'ютерних технологій навчання при викладанні базових дисциплін.
7.13. Організація роботи сучасного комп'ютерного класу.
7.14. Виховна роль шкільного курсу інформатики.
7.15. Авторські програми: технологія їх розробки.
7.16. Психофізіологічні особливості дітей молодшого шкільного віку.
7.17. Структура уроку інформатики в початковій школі.
7.18. Використання методу портфоліо у процесі оцінювання індивідуальних досягнень учнів.
Комментариев нет:
Отправить комментарий